Thursday, October 20, 2005

اي هدهد صبا به سبا مي فرستمت
بنگر که از کجا به کجا مي فرستمت
حيفست طايري چو تو در خاکدان غم
زاينجا به اشيان وفا مي فرستمت
در راه عشق مرحله قرب و بعد نيست
مي بينمت عيان دعا مي فرستمت
هر صبح وشام قافله اي از دعاي خير
در صحبت شمال وصبا مي فرستمت
در روي خود تفرح صنع خداي کن
کايينه خداي نما مي فرستمت
هر دم غمي فرست مرا و بکو به ناز
کاين تحفه از براي خدا مي فرستمت
تا لشکر غمت نکند ملک دل خراب
جان عزيز خود به خدا مي فرستمتت
سلام کلی فکر کردم که چه طور شروع کنم این شعر دلیل باز شدن این وبلاگه
واسه اینه که من بتونم یه جورایی شخصیتمو بسازم واسه اینه که هر وقت به سر یه دو راهی رسیدم بدونم باید از چه مسیری برم حتی اگه اون مسیر اشتباه باشه اگه یهش اعتقاد داشته باشم بهتر از اینه که از مسیری برم که هیچی در موردش نمی دونم.
برا اینکه منم مثل اون همه ادمی که به قول خودشون خیلی مومنن ولی واقعا هیچی نمیدونن نباشم
گر چه که ظاهرم اصلا این طور نیست یا اینکه مثل اون ادمایی که همه واقعیتها رو انکار می کنن هم نباشم
من باید خودم باشم

4 Comments:

At 6:09 PM, Anonymous Anonymous said...

salam

 
At 7:03 PM, Blogger سپیدار said...

سلام سلام به دوست خوب خودم.مباركه مباركه وبلاگ نو مباركه..خوشحالم كه بالاخره يه وبلاگ را انداختي.اميدوارم اينجا واسه تو هم يه سايبان آرامش باشه كه خدانما ست :)

 
At 10:10 PM, Anonymous Anonymous said...

khobe kam kam shakhsiate web logitam shekl migire goftam ta hadeaghal negaran in ieki mozo nabashi

 
At 5:45 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام، مبارکه، یادت باشه اینجا وقتی می خوای بنویسی مطالبت وقتی به دل می شینه که حرف دلتو بزنی و خودتو سانسور نکنی، راستی منتظر اون مطالبی که گفتی هستم، من چون این اتفاق زیاد برام افتاده معمولا قبل از ارسال مطالبم کل مطلب رو تو کلیپبورد کپی می کنم بعد دکمه ارسال رو می زنم. راهشو که می دونی Ctrl+A برای انتخاب و Ctrl+C برای کپی و بعد هم اگه به مشکل ارسال خوردی Ctrl+V برای بازخوانی دوباره متن پاک شده. راستی از اسم وبلاگت خیلی خوشم اومد، امیدوارم موفق باشی و شاد. راستی، این شبها من و دوستانی مثل سپیدار و مدادکوچولو رو هم یادت نره دعا کنی. امیدوارم خدا عاقبت هممونو به خیر کنه.

 

Post a Comment

<< Home