Sunday, May 28, 2006

با تمام دغدغه هایی که واسه خودم درست می کنم اما هیچ حسی ندارم یه جور ارامش بی پایان.....بدون هیچ ابتدا انتهایی
مثل این می مونه که تمام عمرتو توی یه قایق خوابیده باشی و بری جلو و فقط به اسمون نگاه کنی وهیچ حسی نداشته باشی به جز یه ارامش بی حد واندازه که نمیدونی از کجا اومده و چرا اومده و...ولی هر چی که هست از هر جایی که اومده خیلی لذت بخشه .
با اینکه اصلا حالم خوب نیست و سرم داره می ترکه باز هم اون احساس رو دارم اصلا انگار هیچ موجی توی این دریا نیست که بتونه قایقمو خراب کنه بعضی وقتهادوست دارم یه موج بزرگ بیاد جلو اونقدر بزرگ که نتونم باهاش مقابله کنم که احتیاج به تلاش بیش از حدی داشته باشه البته شاید باز هم خیالم راحت باشه چون اطمینان دارم که هیچوقت از توی قایقم بیرون نمی افتم خودش یه جورایی مراقبم هست نمی دونم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

8 Comments:

At 9:42 AM, Anonymous Anonymous said...

chetori doost jon?
khili dir be dir up mikoni!!!
dar gire emtehanaee?
omidvaram ke movafagh bashi
be omide didar

 
At 5:59 PM, Anonymous Anonymous said...

salam matalbtono khondam sare ba weblogam bazaned

 
At 9:47 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام
خوبی "صبا" جون ؟ :دی
چرا بی خبر اپ می کنی ؟
......
خوابیدن روی قایق منو یاد آنه شرلی انداخت
فیلمشو یادته ؟ اونم روی قایق خوابیده بود و چه ارامش وصف نشدنی
داره
مطلب قشنگی نوشتی
موفق باشی دوست من

 
At 8:27 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام وبلاك قشنگي داريد .
بهتون تبريك مي گم .
اگه مايل به تبادل لينك هستيد ما در خدمتيم ......
موق باشيد

 
At 3:37 PM, Anonymous Anonymous said...

قایق سواری خوش می گذره؟؟

 
At 2:42 AM, Anonymous Anonymous said...

که این صبا خانم
باز ملوانی تنها تنها

 
At 12:26 AM, Anonymous Anonymous said...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

 
At 7:45 AM, Anonymous Anonymous said...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

 

Post a Comment

<< Home