Monday, April 24, 2006




امروز نه دیروز ...نه اونروز قبلش یکی از روزهایی بود که من نبودم نمی دونم چی شد که یهو اومدم
اما امروز هستم .یکی از همون روزها یکی اومد و به من گفت وجود داشته باش یادم نیست چی بهش گفتم . اما امروز هستم.اون روزها من هیچ دغدغه ای نداشتم شایدم یادم نیست خب من اون موقع نبودم. اون روزها
از هیچی نارا حت نمی شدم . اونروزها هیچ دوستی نداشتم .اونروزها به فکر هیچ درسی نبودم اونروزها من حتی به این که باید کار داشته باشم هم نمی افتادم اونروزها من نه به سینما فکر می کردم نه به نمایشگاه کتاب نه به گل نه سپیدار نه به مامانم نه به........اونروزها من هیچ مشکلی نداشتم و البته هیچ لذتی....
نمیدونم ارزشش رو داشت که باشم یا نه . شاید هم من باید چیز بهتری اینجا پیدا می کردم شاید یادم نیست
واسه چی اومدم شاید یادم نیست که من باید دنبال یه چیز قشنگی باشم که نمی دونم چیه قشنگتر از اسمون قشنگتر از همه گلها قشنگتر ازکارت پستالهای تکتم قشنگتر از کوه رفتن قشنگتر از احسان قشنگتر از تابلوهای مامان سپیدار شاید یادم نیست
اخه اون روزها من نبودم... یادم نیست........................
به هر حال با کمی تاخیر ............. تولدم مبارک..

14 Comments:

At 10:53 PM, Anonymous Anonymous said...

HAPPY BIRTH DAY

 
At 10:56 PM, Anonymous Anonymous said...

اول اینکه اول
دوم اینکه اون روزها که چیزی نمی فهمیدی گذشت
حالا سپیدار هست
حالا تابلوهای مامان سپیدار هست

 
At 10:58 PM, Anonymous Anonymous said...

حالا این احسان کی بید ؟

 
At 4:04 PM, Anonymous Anonymous said...

وقتی خودت با کمی تاخیر تبریک میگی به خودت از من چه انتظاری میشه داشت؟؟؟؟؟

 
At 9:47 PM, Anonymous Anonymous said...

اولا سلام

 
At 9:48 PM, Anonymous Anonymous said...

بعدشم تولدت مباررررررررررررك.مبارككككككككككككك
هم به خودم تبريك ميگم هم به خودت.خدا اون روز تو رو افريد كه يه روزايي مثل اين روزا بياي همراه زندگي من بشي.پس تبريك داره ديگه.

 
At 9:52 PM, Anonymous Anonymous said...

راستي يكم عشقولانه ي خواهرانه بيام." قربون احسان كوچولومون بشم".نقاشي هاي مامانم هم كه حرف نداره :))

 
At 10:00 PM, Anonymous Anonymous said...

اين كامنتو هم احسان خودش واست تايپ كرده.

 
At 10:00 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام

من احسان هستم . منم تا چند ماه ديگر تولدم مي شود يعني ميشم 10 ساله. خوش حال بيدم كه اسم من را توي وبلاگت نوشتي . باز هم به خونه ي ما بيا .خداحافظ

 
At 2:47 PM, Anonymous Anonymous said...

پدر انشب اگر خوش خلوتی پیدا نمیکردی
تو ای مادر اگر آن شوخ چشمی ها نمیکردی
تو هم ای آتش شهوت شرر بر پا نمیکردی
کنون من هم زه دنیا بینشام بودم ...
تولدت مبارک

 
At 12:17 PM, Anonymous Anonymous said...

salam
koajee?
khili vaghte up nakardiaaaa
nabinam kam kar shode bashi !!!
zood e zood az oon matlabaye ghashanget benevis ke montazeram ;)

 
At 4:29 PM, Anonymous Anonymous said...

Here are some links that I believe will be interested

 
At 12:10 AM, Anonymous Anonymous said...

Keep up the good work. thnx!
»

 
At 7:31 AM, Anonymous Anonymous said...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

 

Post a Comment

<< Home