Thursday, February 09, 2006

و تنها با یاد خدا دلها ارام می گیرد
یه نفر از راه به اون دوری بیاد و بگه و تنها با یاد خدا دلها ارام می گیرد این به نظر تو یعنی چی ؟؟؟
به نظر من که این یه نشونه است یه راهنما یه هادی .چند روز پیش مهمونی داشتیم که از راه دوری اومده بود
رفته بود مکه و این ادامه سفرش بود واقعا بعضی ادمها جالبند وقتی فقط با خدا باشی و فکر و حرفت فقط با یه نفر باشه یعنی که با بقیه یه ذره فرق داری اون این طوری بود
و تنها با یاد خدا دلها ارام می گیرد
کلی حرف زدیم و خندیدیم و.....و فقط یک حرف بود که ازش هدیه گرفتم
و تنها با یاد خدا دلها ارام می گیرد
چیزی که همه می دو نیم و.......
مهم اینه که من پاک بودم و از جایی اومدم که قابل توصیف نیست من ذره ا ی از او هستم
پس باید مثل او باشم
واسه همینه که..... تنها با یاد خدا دلها ارام می گیرد

3 Comments:

At 10:49 PM, Anonymous Anonymous said...

آره، اما به شروطها، به شرط اینکه لقلقه زبان نباشه...خودنمایاندن نباشه...اثبات خود نباشه...نیرنگ شیطان برای غفلت نباشه...میدونی یک وقت هایی شیطان بعضی ها رو حتی برای نماز شب بیدارشون میکنه...تا همچنان تو همان خواب غفلتشون بمونن...و نفهمند که خوابند و نفهمند که باید بیدار شوند...و بدتر از این کسانی هستند که خودشون رو به خواب می زنند...کاش بیاد روزی که یاد خدا در جسم و جان ما ساری و جاری باشد...و آنگاه است که قلبها آرام میگیرد...وشاید همین نفس مطمئنه باشد که به سوی پروردگار خود باز می گردد در حالی که از خداوند خود راضی است...و خدا هم از او راضی است...یا ایتهاالنفس المطمئنه...ارجعی الی ربک...راضیة مرضية

 
At 1:13 PM, Anonymous Anonymous said...

بابا این اولین کامنت نوشتن به من نیومده...بقیه میان اسم من رو میبینن احتمالا دیگه زود صفحه رو میبندن بیخیال کامنت میشن...یادم باشه از این به بعد صبر کنم کامنت هات به 10 برسه بعد بنویسم...راستی لحظه پرواز تو چجوریه؟ کسی در انتظارت هست تا تو هم بیای و با هم پرواز کنید؟ پروازی خوبه که با دو بال باشه، تنهایی پریدن و بایک بال پرواز کردن سخت بتونه آدم رو به مقصد برسونه

 
At 4:26 AM, Blogger سپیدار said...

سلام.سلام صد تا سلام.اومدم كامنت بذارم كه اين محمد علي باز دلش واسه تو نسوزه:))

 

Post a Comment

<< Home