Thursday, March 30, 2006

هذیان
امروز یه طور دیگه بود همه بزرگتر شده بودن شاید هم زیادتر .حتی مسجد قندی هم بزرگتر بود خیلی بزرگتر.. بزرگتر از اونی که توی پاریس بشه جاش داد
خیلی شلوغ بود. دسته های عزاداری که همه به یه طرف میرفتن
همه با هم.... انگار همه قرار دارن ..ممکنه دیر بشه.. روبروی مسجد قندی.... البته یک کمی بزرگتر
از پشت شیشه راحت تر میشه لمسشون کرد میشه رفت تو عمق صداشون توی نگاه هاشون و.... و فکر کرد که همه ی این ادمها همیشه خوبن به همین خوبی حتی همین الان.
خیلی سخته که بخوام بر خلاف جریان برم اما رفتم تا پاریس تا .......... شاید امروز باید فقط اینجا می بودم شاید باید خودم رو می سپردم به اب نمی دونم شاید بهتره که مهتاب مهتاب بمونه وعلی علی.
ولی خیلی خوش گذشت با همه خستگی بعدش خیلی خوش گذشت بالاخره تونستم ببینمش تو همون زاویه ای که همیشه می خواستم تمام رخ وسط جاده نمی دونم چقدر پیاده رفتم .بالاخره مجبور شدم من هم با اونها برم بد نیست این عزاداری ها رو از نزدیک ببینم بعضی روزها ادمها خوبن میشه فکر کرد همه مثل همند .میشه بعضی وقتها راحت باشی و اون جایی که اون می خواد بری می شه بعضی وقتها وسط خیابون ها قدم بزنی میتونی بر خلاف دیگران راه بری میتونی با دیگران باشی میتونی فقط صداهایی رو که دوست داری بشنوی ............ می تونی برا هر کس که دوست داری دعا کنی برا سپیدار برا مداد کوچولو برا مهتاب برا علی...................................

10 Comments:

At 10:59 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام
اول ابنكه اول شدم

 
At 11:01 PM, Anonymous Anonymous said...

دوم اينكه اينجا هم بوي من او مي آيد
بگذار كه مهتاب مهتاب بماند
و
علي علي

 
At 8:13 PM, Anonymous Anonymous said...

و برای محمدعلی...راستی چی شد که...‏

 
At 2:09 PM, Anonymous Anonymous said...

ممنون

 
At 4:09 PM, Anonymous Anonymous said...

salam migam badak nist age ye bar az hezar bari ke miyam inja bebinam up kardi na??????????????//

 
At 11:12 PM, Anonymous Anonymous said...

salam saba jan
mer30 ke b eman sar mizanio mano az nazarate ghashanget bahremand mikoni
omidvaram ke haroz bishtar pishraftet ro bebinam

 
At 1:38 PM, Anonymous Anonymous said...

عیدت مبارک دوست من

 
At 12:58 AM, Anonymous Anonymous said...

salam saba jan
mer30 ke be man sar mizanio o mano az nazaratet bahremand mikoni
bebinam to chera dir be dir up mikoni?
heife ha!!
az man goftan bood
movafagh bashi
felan bye

 
At 2:13 PM, Anonymous Anonymous said...

اولن به خاطر اینهمه لطف ممنون

 
At 2:14 PM, Anonymous Anonymous said...

بعدشم می گم در اینجا رو تخته کن می خوای چی کار آپ که نمی کنی ببندش بره.

 

Post a Comment

<< Home